Reklamacje

Klient jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru pod względem prawidłowości wykonania usługi przewozowej, bezzwłocznie przy odbiorze, nie później niż w ciągu 7 dni zgodnie z wymogami art. 74 Ustawy z dnia 15.11.1984r. Prawo Przewozowe (Dz. U. 2000 nr 50, poz. 601 z późn. zm.).

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), należy w terminie do dwóch miesięcy skontaktować się ze Sklepem.

Roszczenia z tytułu wadliwości towaru obejmują uprawnienie Klienta do żądania dostarczenia rzeczy wolnych od wad zamiast rzeczy wadliwych oraz zwrotu kosztów odesłania towaru do KORK.PL s.c.. Zostaną one wymienione na wolne od wad lub w przypadku braku na magazynie zostanie dokonana korekta, a należność za towar zostanie zwrócona.
Reklamacje uwzględniane są tylko wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym, fakturą VAT lub jakimkolwiek innym potwierdzeniem zawarcia transakcji między Klientem a KORK.PL s.c.). W przypadku jego braku reklamacja nie zostanie uznana, a towar zostanie odesłany na koszt Klienta.

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. Odsyłając towar Klient jest zobowiązany do jego bezpiecznego zapakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jednocześnie dowód zakupu winien zostać tak umieszczony w przesyłce, aby uniemożliwić jego przypadkowe wypadnięcie, zgubienie lub zniszczenie. Sklep zastrzega, iż nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Po odsprzedaży towaru przez Klienta innemu odbiorcy, Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za wady towaru.
Nie można reklamować wad towaru spowodowanych przypadkowym lub celowym uszkodzeniem oraz wad towaru spowodowanych niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem i konserwacją.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu czternastu dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), KORK.PL s.c. zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Jeśli płatność została dokonana na konto Sklepu przelewem bankowym, zwrot zostanie dokonany przelewem odwrotnym, natomiast jeśli płatność została zrealizowana kartą płatniczą, KORK.PL s.c. dokona zwrotu należności na kartę klienta, z którego odbyła się transakcja.

Kontakt

tel: +48 696 215 201
tel: +48 61 677 46 64
fax: +48 61 649 11 25
e-mail: mail do KORK.PL

Firma czynna: 8:00 - 22:00

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Wersje językowe

e-Płatności

W sklepie KORKOWY.PL możesz zapłacić kartą lub poprzez e-płatności!

Produkcja korka

Jako producent wielu realizacji z korka naturalnego...

Produkcja korka naturalnego

...możemy dopasować standardowe produkty do Państwa indywidualnych oczekiwań.

Click Shop | Hosting home.pl